Catfight på blogg.se

Jiiisus... ibland känner jag att jag är übertråkig men jag tror jag föredrar det istället för att bli som en del andra i bloggvärlden. Hårda ord och lögner, det här är som en riktig dokusåpa. Påhittade "expert"utlåtande som en van fusksökare (läs lärare) hittar direkt från andra hemsidor. Asså... get real...


Trist bara att det e så mkt skit på nätet. Tkr ju att det e riktigt bra ibl=)


Nu? Lunch.
Vad? Veggoskiten från igår. (hade inte gått ut, läst datumet nu)
Har? Kommit försent till nätdejten med Strand, men vi löste det tillslut=)
Sen? Soffläge.
Sjuk? Min röst är inte att leka med. Häxa - kopia=)

Kommentarer:
Postat av: solveig

det var en late night in turkey.. fasen det var potthett! vi var där i augusti. det vat 40 grader varje dag..
hoppas du mår bättre!
kram


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits