Mopedidioter

Satt vid datan. Hörde en moped. Bang bang bang bang. Åkte iväg. Bang bang. Satte på mig morgonrocken för att gå ut men pappa hann före för att Krutov skällde. Skickade ner span på postlådor och mycket riktigt. En söndersparkad. Ger mig fan på att det är fler efter vägen.

KOmmer en moped. Med passagerare bakpå. Skulle inte förvåna mig att det var samma.

Jävla pack. Är det så trist att vara ung så man måste sparka sönder grejer? Hoppas att ni får svårt att sova och kissar på er. Jävla moget.

Kommentarer:
Postat av: från oss där nere

Ha ha,jag vet mer om postlådorna,grannen har skvallrat.Tack för god mat,alltid uppskattat att maten är på gång när dina utarbetade föräldar är på väg hem

2007-07-24 @ 21:41:06
Postat av: Liza

Vaaaaaa, har jag missat info om dessa vandaler? Är för sent att gå ner och undersöka saken. Imorrn ska jag veta. Och därmed basta=) Hare bra på Åland.

2007-07-24 @ 22:54:55

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits