Andreas Johnson= Zlatan?

Igår var jag och kusse på Church igen. Som sheriff Kenny sa efter mitt lilla utlägg: "Måndag, tisdag, churchdag, torsdag...".

Det blev ingen bil i El Stockholmo. Jag försökte mig på Stockholm i mitt hjärta men inget gensvar av mina medresenärer. Kusse körde t o r, eller... nästan... till Månkarbo. Sen fick hon träningsvärk i benet.

Gårdagen så. Käkade alldeles för mycket som vanligt på saloonen. Käkade som vanligt kycklingen. Nästa gång blir det något annat. Kanske. Sen var vi och lyssnade på Andreas Johnson. Sandra tyckte att han liknade Zlatan på affischerna på scenen. Jag hade mest problem med att kolla om han var rakad under armarna eller inte. Jag tror att vi kom fram till att han var urtunnad och hade ljusa hår.

Igår hade han ett linne som visade magen  varje gång han lyfte på armen (vilket han gör ofta). Det var annat det än utstyrseln i Nora.

Apropå Nora. Jag fick ett låtsasragg på Ica Maxi igår på spelavdelningen. Haha. Vi skulle ses på onsdag igen med skumpan. Men det sket sig. Kusen blev diskad. Haha.

Idag? Naglar och direktörn (som ska äta lunch fyra efter att hackern Liza grejat.). Oskar är bra rolig han=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits