Woodys, kändisar och Idol

Jopp. Igår var det orientering i skolan. Jag startade folk och sen röjde jag i E5. Kastade hej vilt böcker. Frågar man inte så kan man inte få ett nej. Och böckerna var från tidig stenålder typ. 1965 och 1971. Inget man kommer sakna antar jag. Men sparade 2 nostalgihyllor. Utifall.

Idag har det vart både och. Svårt att ta sånt men ska försöka.

Pissfilmen laggade.

Sen fick jag min födelsedagspresent av Bodd. Vi var och käkade på Woodys. Där var även några Bofors-spelare och åt (bland annat nyförvärven). Bodd hade stenkoll åt det hållet så det serverades hamburgare, kycklingsallad och vitlöksbröd för att nämna något. Jag tycker det var en riktig höjdare med såna kändisar, men har nu på kvällskvisten blivit knäckt rejält när det gällde den punkten. Jag kommer aldrig in i de hemliga rummen i Nobelhallen :D

Efter Woodys gick vi till Bodd och kollade Idol. Jag och Anders var oftast eniga och tyckte som juryn, Bodd behöver jobba på sin jurymedlemsimage.

Hem. Pratade med Ami. Och nu soffa.

Och för att svara på mamsen: inget fel på min blå flagga, elitserien började bra med 3-3 men gårdagens MoDotorsk var mindre bra. Att Malmö fick stryk njuter jag av nu tills nästa gång. Bra att Frolic laddas och  jag har i mina tankar att flytta in i min övervåning igen. Men inte just nu. Man lämnar inte ett sjunkade skepp, eller vad brukar det heta=). Intressant att det är kompistankar på gång. Tack för namnsdagsgratulationen. Och matförslagen låter ypperliga! Får e bara om jag hinner med allt, ska väl med andra oxå. Inget bestämt än bara.

Nej, nu ska jag kolla på omröstningen av Idol. Ses vidare.

Och i morgon e det nytt samtal. Kul jul. Måste skriva ned lite tankar om det.

Nattinatt


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits