Valvaka

Jepp, var och käkade hos Tarja och Terry och sen kollade vi på valvakan. Jag ska skriva insändare nu och klaga på programmen. Ojojoj, men vi skrattade gott åt alla pinsamma grejer som de lyckades med på TV.

Och maktskifte i Sverige. Jag viftar försiktigt med min blåa flagga och skanderar: "Ropen skalla, Reinfeldt till alla"!. :D

Blir lite sova i natt. Är inte trött. Har ont i magen. Vill inte. Typ.

På fredag ska jag äntligen få snuffiluffa på Fissilusan igen. Mysigt ska vi ha och jag ska råka ge för mycket Frolic. "Ropen skalla, Frolic till alla!".

Saknar Drevus. Saknar Västanån. Saknar hem.

Kanske ska bada i Karlssons tunna och supa ner oss och glömma alla bekymmer. Får se hur det blir med allt. Och så ska jag köra med Pärlan. "Ropen skalla, moppar till alla!".

Fniss.

Och snart är det äntligen hockey. Längtar dit oxå så livet blir lite roligare och lättare att fylla med viktiga saker.


Kommentarer:
Postat av: västanåfolket

blå flagga?röd ska den vara.hockeyn har börjat 3-3 mot skellefteå,sämre för grannens lag som fick spö av HV,ha ha.Jag skall ladda hem frolic så du har.Byt jobb om du kiänner för det ,eller flytta hem ett tag.Hemma finns dreva,bullen(kanske? en ny kompis till bullen,grannen har ideér)samt familj och vänner,som dirren t.ex.VÄLKOMMEN HEM till helgen,inga matförslag??tacos på fredag,grilla på lördag,efter en bra dag i skogen?,kanske grattiskaffe hos Inger om hon är ledig?vi kan höras ,jag jobbar ikväll,0nsdag.GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN,såg att det var Lisa idag.Kramis

2006-09-20 @ 09:10:22

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits