Så trött

Helt sanslöst. Jag måste sova ut i helgen känner jag. Vill inte åka iväg nu idag, vill bara ligga hemma och tryna. Mår illa, ont i magen och ont i huvudet. Kanske e sjuk på riktigt snart, men det har jag inte tid med.

Helt fel som gick vidare igår på Idol. Blir så sur.

Måste ta mig till sängen idag. Soffan är skön till en viss gräns. Känner att ryggen inte mår bra av alla nätter i konstig ställning.

Nähä, dax att ta sg till duschen då. 4 lektioner idag. Slutar tidigt, runt kvart i två. Gött mos. Åsså iväg på det där till tre. Alltså hemma vid fyra. Okej, är inte jättesent, men jag skulle vilja kunna åka hem direkt jag. Eller hem.. dit åker jag först i morgon. JIhooo. Ska förbereda allt in i  minsta detalj så det i stort sett bara e att dra=).

Adios så länge.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits