Partitestare

Jepp, gjort flera tester och det är samma resultat. Ska jag gå på bara för det. Äntligen. Jag är säker. Tror jag.

Den här helgen stryker jag ur mitt liv. Ser fredagen närma sig med London och musikaler. Tack. Mera sånt i mitt liv.

Känner mig egotrippad, ber om ursäkt. Orkar bara inte. Vill kunna skriva av mig, men kan inte göra det här. Vill inte skriva för hand. INte än. Och sen är det för sent. När jag ångrar mig. När jag inte kommer ihåg dne exakta känslan. När jag förbannar mig själv att jag inte skrivit mina innersta tankar.

Beck på TV. Ingen särskild höjdarfilm, men Gunvald äger som vanligt. Dessutom är det filmen när han får parkeringsböter om jag inte missminner mig.

På återhörande. Typ.


Kommentarer:
Postat av: Kusse

På tal om Beck, ska vi köra Beck-race nångång igen??? Ju väl ett par år sen :-D
De filmerna är grym, specielt MR. P..

2006-09-04 @ 09:15:20

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits