Partiledardebatt och telefonterror

Jepp, så här politisk har jag inte varit på länge. Men måste komma ihåg kusse, illa att glömma så mycket.

Somnade i soffan, runt 17.15 kanske. Sen ringde Bodd. La på och skulle sova vidare, men då ringde Tarja. Skulle till Nobel och kolla på Bofors-Västerås men pratade med henne istället. Skönt att slaska ur.

När jag ändå satt med fånen klistrad så ringde jag Elin och hann med ett 12  minuter effektivt samtal.
Och nu, nu e det politik.

Haft temadag idag, bra med teater och en del andra grejer. Just nu känns det som om man e så himlans oplanerad. Blir en helg i jobbets tecken antar jag. Piss.

Ska  på valvaka på söndag hos Tarja. Bra med Lizas egna initiativ.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits