Maten juh

Glömde ju meddela att jag bde lördag och söndag bara ätit en enda sak.
Potatisgratäng, älgbiff och bea.

Idag flashade jag till den redan så flashiga maten med att göra Hellesvamp. Ni vet. Kantareller i cremefraiche. Grejen e att jag inte vet hur mkt av allt jag skulle ha i och att jag inte heller vet om det är ngt mer ingredienser.

Min egna variant blev iaf god. Det var det som var huvudsaken.


Vill även tacka och skicka en hälsning till Tv3. Tack för att ni reprissänder Top Model. Jag har kollat flera timmar i sträck.

Snälla Tv3. Reprissänd flera såpor. Men inte nästa helg. Då e jag ju inte hemma. Så om ni ska reprisa ngt så gör det med såna serier jag inte gillar. Tack på förhand.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits