London typ

Jepp, och Kusse jag har inte glömt, bara inte haft tid...

London var som det skulle med Phantom of the opera, Lion King och Tussaud. Kollade även vaktavlösningen på häst.

Planet hem var sent igår, inte kul i morse när klockan ringde. Iofs e det aldrig kul men...

Lustigast igår var att kolla på folk vid Luton. Absolut skojigast var de två italienare som missade flighten hem.

Ska jag säga att jag saknar ord. Igen. Allt för ofta.

Gluttade in hos Cissi. Hon hade listor. Det tyckte jag var kul. Ska sno dem av Cissi bara för det. Gratis är bra och dessutom är det bara ett lån på obestämd tid :)

Vad händer? Känns inte som förr.

11 september idag. Ord behövs inte nu heller.

Nä, ska sno på nu . Hihi.

Kommentarer:
Postat av: västanåfolket

1000 tack kära dotter för en underbar helg i London,synd att tiden gick så fort.Att ha dej som guid är/känns jättebra.Lugn och påläst.Att det blev en jobbig måndag förstår jag(lite sömn osv.)Tack än en gång.

2006-09-12 @ 17:54:50

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits