Kusse, älgkött och spår

Ja... hur ska jag nu binda ihop rubriken.

Börjar och slutar med min one and only kusin. Trots 30 mil bort så är jag glad  över din omtanke. Genuint genomgo´.

Och älgkött. Jag e trött på det nu. Har käkat biff och potgratäng i 4 måltider nu. Sen i lördags. Eller e det 5 tillåme. Ja... det måste det va. Iaf. Nu e det äntligen slut. Så nu e det väl ba å tina nästa köttpåse. Måste skaffa mig en matkompis som gör att jag slipper få skörbjugg iaf.

Var ute i spåret ettvarv. Ett varv med stampa i backen i takt med musiken. Musik på högsta volym i örat. Men jag har fel på öronen, ett måste va mindre än det andra för ploppen ramlar ur hela tiden. Behöver få ut alla känslor. Har varit en omtumlande dag och nu gör huvudvärken sig påmind. Gör den alltid när jag gråter mycket. Någon gång måste väl ändå tårarna ta slut.

Har röstat idag och gjort min samhälleliga plikt. Så det så.

Krokodiljägaren är död. Crikey.

Och kusins förslag på Beckmarathon låter som en alldeles ypperlig idé. Frågan är om man ska ta det från början (med Gösta Ekman å Rolf Lassgård) eller från Persbrandt.eran?

Har börjat skriva idag igen. Inte så seriöst, men ändå. Måste få ur mig grejer på papper, kan inte publicera allt.

Hellström är inget bra alls när man mår halvkasst eller helkasst, texterna är alltför träffande i vissa fall.

Tack alla som finns i min närhet, jag uppskattar er fast jag inte alltid visar det..
Och Elin... happy resa ;D

Popcorn. Nu. Vart är ni?

Ska kolla töntFling. Blir jag ännu mer neggo tror jag,

Idol nästa.

Hatar att se ut som en mört med stor näsa.

Kommentarer:
Postat av: västanåv 24

När jag anländer vill jag inte ha älgkött(är oxå trött på det).Räkor eller wokat?Vi hörs via tele och kommer fram till nåt gott.Ser fram mot en trevlig helg,london och musikaler,kanske nån öl oxå.Mörtar har ingen näsa,ta tjuren vid hornen och tala om som det är(även om det blir tufft.Jag kan komma och stötta dej om du vill).GRATTIS i förskott.
Många voff från Dreva,Bullen,pappa och mej.Kramar också.

2006-09-05 @ 15:49:25

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits