Happy birthday

Ja, så var dagen här. Igen. Tyvärr. Trodde jag kunde få bort den ur kalendern men icke. Så grattis för fan då då. Ett pissår till som gått.

En av mina favvisar är just en låt med samma titel som rubriken...

All I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed (happy birthday)
All I thought was a dream (make a wish)
Was as real as it seemed

I made a mistake!

VAd nu denna kan ha att göra med mig?

Ska iväg nu, känner tårar innanför ögonen men skiter i det nu. Ska nog berätta. Nog. Är mitt vanligaste ord nu.

Mamma kommer imorgon, funderar på att vi ska ta och käka på Paris. Är väl en bra start till London?

So long så länge.
Mvh Liza, ännu 26.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits