Gratis är gott

Ja det sägs så iaf. Whatever. Jag tänkte vara überambitiös och kolla gratis muséer i Stockholm. Jag hittar inte i Stockholm. Så nu har jag suttit med www.hitta.se på den ena sidan och gratis på den andra sidan.

Jag funderade på Livrustkammaren. Men nej då. Nu ska man rusta där och ha stängt. Och som jag tidigare sagt hittar jag inte i Stockholm.

Så nu ska jag komma på något annat vettigt gratis museum, funderar att tvinga alla att gå md mig och ha läst på innan. Hmm. Får se hur det blir med det där.

Ska dessutom fråga Cissi om sällskap. Har inte sett Bagarmossbönan sen evigheters evighet. Kanske hon kan komma med förslag på bra huvudstadsaktiviteter.

Och nu är det hockey på gång. Ska nog kolla. Samtidigt som jag sörplar räkor. Min dator är prickig av alla maträtter jag haft i närheten. Laptops svaghet =) Hittade räkspröt förr mellan tangenterna. Fräscht Liza, fräscht =)

På återhörande. Och om någon har ett bra förslag på Sthlm så låt mig veta.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits