Fredag igen

och åter igen börjar helgen pissigt. Jag orkar inte. Inte mer. Sluta. Snälla.
Tanken maler mer och mer på att byta jobb. Byta till något som går automatiskt och känns som terapiarbete. Något man kan känna att man är bra på.

Piss. Piss. Piss.
Allt jag kan säga. Dessutom att det var mer och mer som kom fram. Hatar det här.

Skulle varit ut på Woodys med Bodd. Ställde in det. Mitt sällskap den här kvällen ger ingen något minnesvärt.

Jag har kollat på Idol. Inte ens det kunde pigga upp mig.

Skaka av dig allt skit nu Liza. Gå vidare. Lev ditt liv som du vill.
Sure, men hur?

Och jag hoppas att jag inte ska behöva sitta där igen, är absolut inget jag längtar efter och jag känner än mer avsky den här gången mot förra.

Jag har pratat med toppenKarlsson. Vi ska bada tunna och supa skallen av oss. Dränka alla bekymmer på olika sätt alltså.
Tack Karlsson=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits