En sur tant

Jarå, e precis hur jag känner mig. Satt igår hemma och kollade på Stand By Me. Klassiker på hög nivå. Mellanstadiet gjorde sig påmint. Sen vet jag inte vad som hände, men förmodligen somnade jag. I soffan. Igen.

Vaknade först halv sex, somnade om. Vaknade sen vid kvart över 8. Tänkte vara seriös och gå ut och gå. Få ha MP3 i öronen och se så där lagom sur ut. Å va ser jag. Regn. Moln. Grått. Så nu blev jag ännu mer sur tant.

Haft en jobbig vecka. Igår kom kulmen. Är väl också att det var fredag och att min veckoenergi började ta slut. Allt man samlat på sig under en vecka gjorde sig påmint. Var inte ens med och spelade innebandy. Åkte hem 14.40 istället.

Borde inte reagera så kraftigt, men gör det ändå. Är så jag är. Stängde av telefonerna här igår, vill inte vara social och prata med folk. Så sorry.

Märks ändå att en hel del bryr sig och det är givetvis skönt att veta, men vad gör det för skillnad att andra bryr sig när jag själv ändå inte ser någon förbättring?

Helgen?  Ska jobba. Och kolla på en massa dåliga filmer. Ha persiennerna neddragna så jag slipper se regnet och den tunga grå himlen.

Förra helgen var päronen här, ettan känns inte lika tom när de var här. Saknar Fissilus. Vill ha henne här nu.

Lyckades med konststycket att paja spegelfästena. Frågade Stridh om det där. Skanska hade inte lämnat ngt alls så nu ska jag till nån glasfirma. Han rekommenderade för övrigt att jag skulle skita i att städa i fortsättningen. Är nästan så jag ska lyssna på det rådet.

Nähä. Ska man leta efter frukost tro. Har en chipsskål på bordet men det är väl  kanske inte att rekommendera=)

PISSREGN. Fasen, jag som för en gångs skull tänkte kliva ut ju.

Ska också tvätta idag. Otroligt. Andra gången efter Kinaresan. Jag börjar bli nöjd över mig själv.

Och Cissi - hoppas du var på Grönan. Om du inte var där så skickar jag ett extra ulligt får på dig.

C U L8ER.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits