En onsdag

Tja, vad finns att säga. Kan iaf säga att jag e glad att Elin är tillbaks. Skolan är inte som den ska utan henne. Min dag har som vanligt de senaste dagarna varit som en nberg- och dalbana. Mest har det varit hiskeliga resor nerför. Fått några egokickar och det känns bra. Tack till er som  utan att ni vet det gör dagarna okej.

Imorgon temadag. Hmm. Tycker det är trist att så himlans många lektioner med min egen klass försvinner. Är något varje vecka känns det som.

Ngt annat? Hmm. Måste kolla PrisonBreak, har inte gjort det än den här veckan. Var sjukligt spännande nu.
Åsså blir det väl ngn lista. Hihihoho.

Dessutom ökar oralsex risken för cancer. Cancer på tonsillerna. Så det så.

Kommentarer:
Postat av: Kusse

Så cancer riskerna ökar där med? Tonsillerna förresten, vad innebär det? :-)

2006-09-13 @ 18:42:41

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits