En helg i lugnet

Jepp. Sköna Västanån. Och nu är man hemma i sin lilla etta.
Kort resumé: Fredag - kollijoxmat med rödtjut. Sen slocknade jag i soffan till Pirates of the Caribbean. Starkt jobbat. Vaknade när den slutade.

Lördag:Harjakt. Blev korv och frisk luft. Och kladdade mashmallows på tröjan. Sen hem, dusch, in till stan och kusse. Käkade Kina, sen hem och rengjorde Sandras akvarium lite (hoppas ålen mår bättre) och kollade film. Sen hem, käkade vildsvin (fan va gott, saknat) med rödtjut och sen till Karlsson mitt i flyttlassen. Kom hem vid tolv.

Söndag: Vaknade elva... herregud. Till Rotskär, hälsade på släkt. Hem, käkade gädda. Åkte vid halv sex. Piss.

Och nu, haft en massa kontakt på telefon. I like direktörn. Haha. Som hittat 3 kantareller. Mycket lustigt.

Jaha. Vad gör man nu då? Sömnen lämnades kvar i min sköna säng. Fattar inte att jag slappnar av så mkt när jag kommer hem. Hem. På riktigt.

Och Fissilus. Hon har fått dubbla Frolicransoner när Bullbert inte var på plats. Liza really likes Fissilus. <3

Kommentarer:
Postat av: Kusse i sorg

Tyvärr har han lämnat oss. Ålen. Och även en fyra fem stycken till också.. Vette fan vad som är fel nudå. Ska mer tabletter i måntro? :-)

2006-09-25 @ 05:42:22

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits