Die hard och trötthet

Så himlans trött. Var på samtal idag. Känns väl sådär. Ibland känner jag mig som ett psycho. På riktigt.

Har inte orkat gjort ngt här hemma. Måste ta och packa tills imorrn. Å jag borde ha städat. Suck.

Har inte ens orkat planerat morgondagen. Får göra det innan jag somnar eller imorgon bitti. Kul jul.

Och nu e det tredje Die Hard. En favvo all time =) Diggar John McClane. Verkligen.

Jaha. Och gårdagens idol blev helt fel. Cissi skulle gått vidare. Hoppas att dagens röstning blir bättre. Johan Larsson och den där rock-Snäckan är mina dagsfavoriter.

Har hittat ett bra argument nu till varför jag inte ska tvätta här på Haren. Drog ut artikeln och lade den i Bassons fack. Så det så.

Och tacksam för att förslag till veckans kille nu kommer in. Mycket roligt.

Adios.

Kommentarer:
Postat av: västanåfolket

Laddat med frollisar,godis,röd tjut och korvisar.Spånnande lördagsmorgon i skogen,haren väntar.Ta med kläder hem,mycket kan hända i tvättstugan.Heja Brynäs.Kör försiktigt.kramis

2006-09-22 @ 15:00:09

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits