Borde bli polis

Jepp. 2 femtonåringar är anhållna efter nattens bränder. Vad var det jag sa? Min slutledningsförmåga är på topp.

Annars? Hmm. Räkor och vitlöksbaguette här i kväll. Efter att ha suttit och fixat skivor åt alla SO-lärare. Fasen vilken tid det tog. Suck.

Är irri. Något så fruktansvärt. Och nu läste jag att stök hemma kan bidra till att irritationen är än starkare.

Varit rådgivare på telefon igen, trodde det skulle bli en lugn vecka, jeje. Och nu ryktas det om att det inte alls funkar för den som jag tjafsat mest om. Ååå va trött jag blir. Vill inte hamna i skottlinjen om det skulle vara något.

Imorgon möte och allsvensk premiär. Vem vet, man kanske hinner med båda delar :D

Brist på ngt att skriva. Diskuterade förresten min Majteori idag med Berglund, vi hade inte samma åsikt tror jag. Köper iaf inte att den kostar 600 000 kr. Berglund tyckte att Sundsvall hade lockande områden och att det kunde stämma. Hmm... nej du.... inte i min logiska värld. Och inte efter mina slutledningar. Och vi vet ju alla att de brukar stämma=)

Fått inbjudan förresten till jubileumsfest, crap att det e när jag e på lov hemma i Äby. Jeje. Får väl vänta 20 år till eller vad det var :D

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits