Vinter och strömavbrott

Jepp, i över 12 timmar. Voffsen fick komma in. Värdelöst att inte kunna glo på någon film. Så det så. Tvångsarbetade i 2 timmar och städade mitt kontor. Fick ihop en sopsäck och en stor kartong med skit. Minst. Dussig jag.

Och nej kusin, jag käkade inte frolic och det var tillplattade fästingar som var blä =)
Apropå kusin. Var in igår till stan och skulle kolla på Beck. Jag fick köpa nya strumpor på Maxi för det var kladd och slask. Och ja. Jag vet. Foppatofflor och lovikkavantar matchar inte, men det skiter jag i. Jag ska ha tofflorna tills mina fötter fryser till is. Men hatar att bli blöt om dem!

Fattar fortfarande inte detta tangentbord. Skitgrejer.

Kusin gjorde efterrätt igår. Vi testar i sommar igen på grill tror jag=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits