Trött igen

Jepp. Skulle kolla på DaVincikoden men somnade efter 45 minuter. Suck. Skit oxå.

Äter julskum. Var äckligare än jag kom ihåg.

Ja, om man ska fortsätta ljusdiskussionen med kusse...=) Köpte ett på Konsum (nedsatt pris, 10 spänn). Borde kanske ha listat ut av priset att det bara var crap. Ska föreställa blueberry, men hmm... asså. Om man har näsan nere i det kanske det doftar, men trodde att det skulle sprida sig i rummet.

Ljusstöpning. Haha. Var det inte seriöst sist? Hela min spis var blå iaf. Tror det fortfarande finns färgfragment kvar. Klart vi kan testa, men hmm... jag tror nästan att de snyggaste blir om man köper dem=)

Har iaf kommit på något till julklapp: ett ljusfat - asså, det finns ju såna typ fyrkantiga som inte är med nån försänkning i. Nu kör jag på en silverbricka med hål så sanden som jag försökt att designa med rinner ut om man skvätter för mycket.

Ska man dissa Bonden tro. Läser så mycket skit i tidningarna om det.

Jag har iaf beställt en karaokeconverter=) Hoppas det funkar på min tv. Sen jädrar ska jag dra med den vart jag än går och förgylla dagen för folk.

So long så länge...

Kommentarer:
Postat av: Kusse

Jo helt klart snyggast med färdig köpta. Men det är ju speciellt och roligt och man gör egna :-)

2006-11-09 @ 17:07:16

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits