Misslyckad kväll

Fy. Skoja inte. Jaha. Gratisbio. Nyaste Bondfilmen. Lärarförbundet bjussade. Åkte dit. Sunkigt klädd. Mycket folk och hamnade instängd. Hela tiden satt jag och koncentrerade mig så jag inte skulle hosta. Så efter en timme är det dags. Jordens rethosteattack. Krånglade mig ut från salongen. Lyckades iaf kväva de flesta hostningar, men så fort jag kommit utanför dörren sprack det för mig. Hostade hostade hostade. Gick ut i friska luften och fortsatte att hosta. Hostade nästan så att jag spydde. Kände att det inte var någon idé att försöka gå in i salongen igen. Åkte hem. Och nu hostar jag fortfarande. Så jävla arg. På mig själv. Fast samtidigt glad att det var gratis, för annars hade jag aldrig förlåtit mig själv om jag betalt och bara sett halva filmen. Fan!

När ska hostan ta slut? Vill inte längre. Har svinigt ont i huvudet och jag undrar om det var smart att gå iväg till jobbet. Känner mig inte piggare iaf. Skit. Nu är jag riktigt nere. Vad ska få mig på bättre humör ikväll tro.

Kommentarer:
Postat av: Kussetuss

Godmorgon godmorgon! Gjorde dokumentären "familjen som går på alla fyra" dig något piggare? Jag kunde bara inte låta bli att titta på den. Underligt det där.

2006-11-28 @ 07:03:44
Postat av: solis

you win! ;)
fasen vad trist med hosta som aldrig går över.. hade kikhosta när jag var 15 som var det värsta nånsin. Det är inte kikhosta du har?
Ska blogga lite nu om min gigantiska finne.. har du några finntips?
kram!

2006-11-28 @ 11:16:20

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits