Men ååå

Jag tvärslocknade i soffan igen. Ställt fram klockan hela tiden och skulle kunna sova ännu mer. Fyra lektioner idag. Slutar vid kvart i två. Ska åka hem då. Sova kanske. Sen är det kvällsföreläsning. Hur ska jag hålla mig vaken...

Åker nog hem imorgon igen. Har varit i valet och kvalet. Men känns som om det är det enda rätta. Få sova. Få vara. Få kunna slappna av. Fast det blir en dryg söndag så...

Var duktig och sov två nätter i sängen här ju. Men nu e man tillbax i gamla gängor igen. Usch. måste verkligen tänka på ryggen. Är ingen höjdare att sova så många timmar i soffan alls ju.

Blä. Vill inte. Men... 44 dar kvar...

Kommentarer:
Postat av: västanå

stackars liza som har det jättejobbigt just nu.Sängen HÄR hemma samt två hundar lockar..... fast att du vet att söndagen blir tung. Snälla två fröknar Nordén,INGEN ljusstöpning,minns förra gången.Jag bidrar med pengar till färdiga istället.Ha det gött//kramis

2006-11-09 @ 08:58:57
Postat av: Fröken Nordèn nr2

Ha ha :-D

2006-11-09 @ 17:27:41
Postat av: Liza

Haha. Det här kan bli en dyr affär...

2006-11-09 @ 21:30:10

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits