Mellanlandning i soffan

Suck ja,. Snart ska jag iväg på föreläsning. KOmmer inte ens ihåg vad den handlade om men det visar sig. Hann inte med lunch som vanligt utan knaprade en medtagen mandarinistället. Tog hem en kebabspecial från Montana (typ hur länge sen e  inte det?) och har kollat klart på extended version av DaVincikoden. Tycker fortfarande att boken är ljusår bättre.

Haft en okej dag. Faktiskt. Kunde ha varit värre. Men vad gör man när motivationen är totalt lost in space?

Fiji kanske vore ett resmål?

Kusse...det blir ingen ljusstöpning.. vi har fått en sponsor ser jag :D Tackartackar.

Jepp. Bar ned en resväska imorse, ska ner med blommor nu på kvällen innan föreläsningen och imorrn blir det en väska ner oxå. Jag plockar det som kan... huvudsaken är att jag har täcke och ljus kvar i min lya.

Voffe... snart ses vi igen=)

Kramkram

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits