Konstig dröm

Drömde att jag var med Bodd på IKEA och handlade hårspännen och handväskor. Vad ska det betyda? Sen kollade vi på klockan och då hade vi blivit försenade till våra lektioner (rinde när lektionen precis hade börjat). Tyvärr fick jag inga svar på andra sidan luren, så jag undrar om jag har tänkt det jag har sagt eller om jag legat i soffan och mumlat. Jepp. Soffan. Somnade under Seinfeld igår. Igen. Fast hade blåst ut ljusen innan som tur var. Jag har varit med förr ....

Idag börjar jag 8.55. Jag sitter nu med att göra papper. för utdelning. Bra jobbat. Not.

Ugly Betty igår... hmm... ska jag säga myskänsla på något sätt. Var inte så att jag satt och garvade helt okontrollerat, men ändå var det en skön story och roliga karaktärer. Asså, Justin (ungen som Betty är moster åt) - är han gay? =) Kom ihåg var ni såg det först isåfall. Eller så är det redan ute, men men=)

45 dar kvar med idag. Med helger och andra tjafsdagar. 45 dagar. En och en halv månad. En hel evighet.
Läste Roseanna under reklampauserna igår på Betty och den direkt efter.... Det ni.

Jaha. Onsdag. Vad ska man göra idag då? Ska hem direkt efter jobbet. Soffan. Ljus. Och apropå det... doftljus är bluff och båg. Eller så är det jag som är täppt i näsan. Åsså ska jag väl kolla på Bonde söker fru. Och sen... sen är det sova=)

Kommentarer:
Postat av: solveig

jag tror också att direktörssonen och betty blir ett par men jag tror inte att hon blir nån innebrud.. tror att hon kommer ha tandställning och poncho även när de bli ett par.. anyways.. mysig serie, det håller jag med dig om! =)

2006-11-08 @ 09:40:13
Postat av: Kusse och ljusdiskussion

Kör stenhårt på ljus nudå i höstmörkret?? Som här då, fast jag kör året om :-) Kanske vi skulle ha en ny ljusstöpar dag?? Mer lite seriösare formar så att det blir superfina ljus och inga platsmuggs-ljus :-) Och på tal om doftljus. Vart köpte du dem?? Tror man lär ha kvalite där! Vi köpte från dollar och den doften fungerar bäst i otänt format :-D Däremot åhlens hade bättre!

2006-11-08 @ 19:13:42

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits