Idol

Ja, det var väl bara att kallt konstatera. Min Johan kom inte längre än så. Alltså. Jag trodde aldrig att han skule vinna, men jag känner bara att han väcker moderskänslorna. Så tack för den här tiden Johan! Och vem ska man nu hålla på? Hmm. Känns som om det kvittar faktiskt.

Igår zappade jag av glatta livet. Allt mellan Postkodsmiljonären/Idol på fyran, till Doobidoo på ettan (hallå, vadå anpassade frågor till dansbandsgeekarna, respect Jihde och grattis!) och allsvensk hockey Rögle-AIK på fyran plus. Ändå missade jag slagsmålet. Scheisse.

Mår bättre. Men... inte bra alls. Hostan gör ont och näsan är skinnflådd efter pappren. Snorsnorsnor. Blä.

På återhörande. Och kusse - fanns en annons på Ams som kanske passade dig, men det har du kanske redan sett?

Kommentarer:
Postat av: Kusse

Vilken? :-) Krya på dig!

2006-11-25 @ 09:59:39

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits