Hemma fortfarande

Jepp. Och jag orkar egentligen inte blogga. Skulle gjort det igår men sov. Sov och sov. Lustigast idag - att My från Fab5 hittat hit =)

Jaha. Igår. Börjar väl där. Igår kom S-skydd och skulle byta dörrar. Sju på morgonen var det dags. Tack för det. Not. Huvudet var tillräckligt irriterat och blev inte bättre av att en hel dag ligga och höra på vinkelslipar och borrmaskiner. Och dessutom var de från Malmö. Jag fattade ärligt talat inget när de pratade med mig.

Åkte och handlade fika tills idag. Till jobbet och lämnade fika och vikarieinstruktioner. Sen hem. Slut. Totalt. Runt halv tre somnade jag. Mitt i allt oväsen. Hur? Ja... mental och fysisk utmattning kanske? Vaknade av att telefonen ringde halv sex. Då var det tyst i lägenheten och nycklar låg på bordet. Så Malmöiterna hade varit in och lämnat det. Bara jag inte snarkade....

Var faktiskt till Apoteket igår och köpte en gottepåse. Eller... tja...

Borde duscha. Orkar inte. Idag har jag  bara sovit. Förutom att jag vaknade kvart över sju av vinkelslipar igen. Jaja. Grannuppgången ska ju oxå ha. Har efter det faktiskt inte hört något.

Fryser och svettas om vartannat. Har gått åt en rulle papper till näsan och den är röd och har skavsår. Eller något. Drar mig för att hosta eftersom det gör ont, men är ju tvungen.

Rättade prov på förmiddagen. Har iaf gjort lite nytta.

Äta? Igår var det värdelöst. Kände ingen smak. Idag är det lite bättre iaf. Tänkte äta räkor, men har inga hemma. Tarja menade att jag skulle ringa om jag behövde ngt, men alla känner ju mig.... Fast tror att jag klarar mig med annat i frysen. Är inte så hungrig iaf. Värsta e att min cola snart e slut igen.

Skitprogram på TV. Det kan inte va sant.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits