Fundersam

Oh yes. Hur ska man göra? Hm...men e väl ba å låta det få en chans. Vem vet hur det funkar. Problemet är också praktiskt. Om jag ska dit, kan jag verkligen åka? Hm. Huvudbry.

Igår var det Ugly Betty. Lagom intelligent serie för min hjärna. Tycker fortfarande inte att jag skrattar, men är fortfarande den där myskänslan.

Tiokronorsveckor är farliga. Man köper en massa konstiga saker som man annars inte skulle ha köpt. Tyvärr är mycket onyttigt också.

Jag vill ha lön. Nu. Dessutom har jag blivit orolig att jag gjort något dumt, men det visar sig i februari=) Äh. Telefonsamtal brukar kunna lösa det mesta.

Börjar fem i nio idag med lektion. Ska jobba hemma på morgonen och åka ner till skolan vid åtta tänkte jag.

Hockey ikväll. Haha. Eller....

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits