Bara tisdag

Fasen. Kan inte man ha dygnen i ultrafart? Bara lixom, svisch, svisch,  svisch.  Och sen när det är saker man tycker är okej så kan de gå i normal takt? Som en knapp för snabbspolning på videon=)

Jag gillar mina ljus. Och jag gillar Bassons bilkunskaper. Någon gång ska jag köpa mig en egen Basson som gör allt jag ber om och fixar och donar=) Fast jag tror det blir svårt. Iaf. Åkte och tvättade bilen (trodde i min vildaste fantasi att något skulle lossna i tvätten och sen att problemet skulle vara löst). Nu blev det inte så. Det låter lik förbannat. Och dessutom är ena lampan kass. Suck. Kom hem i garaget. Inte ens grannen hade en ficklampa som jag såg. La mig på garagegolvet med kjol och försökte känna om det var något som stack ut. Jag har inte en aning. Det enda jag vet är att det kom en pappa med sin dotter och tittade in och sa hej. Ja hej hej. Skiter i det där. Åker nog hem på fredag och då kanske man kan skruva av hjulet och se vad felet är. Typ. Fast utan domkraft i skallen.

Jag föraktar dig. Du är en idiot. Så. Nu var det sagt.

Jag tycker iofs att fler människor är idioter. Men det har inte med saken att göra.

Blä. Orkar inte göra något och ligger efter. Suck.

Premiär för Ugly Betty ikväll. Hoppas det är något fröken Liza gillar...

Nu? Soffläge och njuta av mina ljus=)

Kommentarer:
Postat av: solveig

nå. vad gillar du ugly betty? jag måste säga. I LOVE!
Kramisar!

2006-11-08 @ 00:27:50

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits