Annan bil och Bond

Jepp. Hmm. Börjar med att redovisa helgen. Bara varit hemma med familjen...åsså varit i skogen 2 dagar. Idag var jag och mamma ut med Bullen i skogen i 3 timmar. Drevus jagade hare och hade slag, kom typ där vi var men kom inte fram, Bullbert plaskade i diken och var ruggigt blöt. Sen skulle vi grilla korv, men han sprang bara över min korv så den gick av och sen skulle han ha grillpinnen. Åkte hem, la mig i soffan med Bullen bredvid och där somnade han. Myspys. Drevus kom hem och bägge hundarna var inne. Sen fick Bullen gå till husse.

Vi åkte till Pråmen och käkade, sen hem till morfar. Grattis Bertil ;)

Tog Jeepen hem eftersom Seaten låter strange. Var ett jäkla pissväder första biten så det tog typ 3 timmar 45 min hem idag. Halvtimme extra. Sanslöst. Dessutom blev jag förbannad mellan Sala och Västerås. Fick upp en bil i arslet (jag låg på typ 92), gick åt sidan och bilen vägrade köra om, efter ett tag blinkade jag ut och bilen fortsatte att ligga tätt intill. Blev värsta kön efter mig, (men hallå, jag körde faktiskt lagligt och inte för sakta!), testade att gå åt sidan igen eftersom jag hatar att vara bromskloss (händer iofs inte så ofta), bilen körde ändå inte om. Sen kom 2 vansinnesomkörningar långt bakifrån och jag gick åt sidan och de tackade bägge två. Idioten bakom hade jag genom hela Västerås. Funderade på att ta bilnumret och skicka ett argt SMS, men gjorde det inte.

Kom hem. Fick en glad överraskning. Lärarförbundet bjuder medlemmarna på en speciell biovisning - nyaste James Bond! Måndag 27 november är det. Kul! Jag som tänkte gå på den, men nu sparar man ju kosing=) Gratis är bra!

Pratade med my direktör nyss. Han hade varit lika slö som jag i helgen. Me like!

Adjö, snart helg igen... och då... då e det sussa inne med voffs igen som gäller=)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Haha, sällan - Gratis är bra :-D
Lust med dejt nästa helg??

2006-11-13 @ 19:28:49

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits