Ååååå sömnbrist

Jag är trött. Fruktansvärt. Hjälp mig någon.

Iaf. Kusin. Ska messa dig sen, missade helt det efter att ha läst igår. Jag är uppe i Gävle runt tretiden så vi skulle ju kunna ses då. Och du känner väl mig... just nu känns det som om en rulle Beck skulle vara utmärkt=)Eller lördagsem, men då skulle du ju bort. Vore kul med innebandy eller badminton, men inte för tillfället=)

Jaha. Hockey igår. De vann. Inte mer än så man kan säga. Tycker inte det var någon större succé. Tänder flyger på hockeyspelarna som jag vet inte vad. Är det ett oflyt just nu eller bör man kolla upp bättre skydd? 4 tänder är rätt mycket. Blir en skaplig glugg=)

Ska sätta mig och sammanfatta första världskriget och göra genomgång till svenskan. Gud vad roligt. Eller inte.

Ikväll kulturell. Konstklubbens dragning. Ohlala.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits