Tandborsten

Just det... den e nagonstans i Thailand.... har lyckats slarva bort min alskade resetandborste fran Folktandvarden. Och Lidltandkramen. Har engangs kvar fran forsta natten i Singapore, men de smakar ju fan. Ids inte kopa ny nu heller med bara 4  natter kvar.

Sa... Kusse eller Ami eller sa... Kan ni inte fraga Kerstin om en ny reseborste?? Gillade den!!! Hihi.

Har jag tur kanske den e nedstoppad ngnstans i vaskan... men den e sa valpackad nu sa jag orkar inte leta i den heller. HIhi.

Kommentarer:
Postat av: Ami

hihihi... jag har en som väntar på dig här hemma! P visste inte vad det var för ngt eller varför den var så kort - så du får jättegärna ta den. Den är blå. Önskas ngn annan färg så fixar vi det. kram på dig!
Kom hem snart och lek med mig! :)

2006-07-04 @ 16:37:50

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits