Snowcity, tro det eller ej

Jepp. I Singapore finns allt. http://www.snowcity.com.sg ....

Iaf. Nu e det sista dagen.  Jag vaknade och packade ihop allt, fasen vad det var krangligt att fa med sig allt i hissen, men det e inte sa manga stopp att trassla pa, sa det ska nog funka. Sen va det pepparpeppar sol imorse sa jag akte till poolen och skulle pressa det sista. Tankte att ligga till typ tre och sen ta mig till hotellet for att hamta bagage och sen flyg. Vad hander?? Precis nar man legat dar ett litet tag sa REGNAR DET!!!!!!! Jag blir tooooooookig. Sa det va ba att kolla upp pa himlen och den va toksvart. Jaha tankte jag, bara att bege sig till MRT'n och hem. Och vad hander nar jag kliver av pa min station? SUPERSOL! Det vore da faaan, undrar om solen flyttar sig nar jag e pa plats. Sa nu e jag svettig sa det heter duga, sitter och knappar in det sista pa bloggen och ska ta och bege mig till flyget och sitta dar och glo aldleles for lange. Skiter i det har nu. Tre timmar extra sol kan inte spela ngn storre roll. Ska bli skont att komma hem. Och det later ju fint att det blir grogg hos Klucken.... Hoppas att det e finsprit, hosthost.

Jaha. Vad ska man da saga. Det kanns lite konstigt faktiskt att aka hem. Skont givetvis, men samtidigt konstigt. Och om inte det vore nog med mycket tankar i skallen sa verkar det som om jag tajmat allt bra (fast inte till 100%) for har jag minsann inte ont i magen. Mensvark AB. Fast utan vark. Vet nar det e dax ochd et kanns sa nu, kul att sitta pa planet. Kan det inte vanta iaf en extra dag =)

Har absolut inte tappat reslusten. Vill ivag igen. Men helst med sallskap nasta gang tror jag. Har fungerat bra att aka sjalv, men ur ekonomisk synpunkt sa e det billigare att bo 2 =) Och det e lite kul med sallskap. ibland iaf...

Singapore e absolut ett stalle jag skulle kunna atervanda till. Rekommenderas starkt!

Sa nu e det avgangstid 21.50 (svensk tid 15.50). Hoppas jag. Vill inte att det ska va forsenat nu och vill kunna resa utan krangel. Sen e det stopp efter typ 1 och en halv timme i Bangkok. Vet inte hur lange vi stannar dar, men jag hoppas att det gar snabbt. E for att plocka upp Thairesenarer. Och sen e det till Helsinki... landar imorgon bitti klockan 5.45 svensk tid om allt har funkat. Och sen e det bara att vanta igen... Till 8.30 svensk tid for att sen flyga en timme och landa vid 9.30 pa Arlanda. Hoppas jag.

Mamma och pappa > slar en pling nar jag ska aka fran Singapore eller nar jag e i Bangkok (eller kanske bagge sa ni vet hur allt ligger till). Och sen ringer jag nar jag kommet hem till Sverige igen.

Klara > Hall upp groggen och fram med korven.

Ami > Poolen vannen, pooooolen.

Strand > Varm upp drinkpinnen.

Karlsson och Bjorneborg > Ses snart med tequila och solstralar =)

Nej, hejhej, ska ga pa toa och sen sticka.
Kraaaaaaaaam

Kommentarer:
Postat av: pappa&mamma

Förslag:Först samlas hos Ami,klara m grogg o korv,strand m pinne,karlsson med en kall tequila och sen avslutas allt med grillning och rödtjut på Västanå.VÄLKOMMEN HEM,

2006-07-07 @ 09:00:27

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits