Slut som artist

Ja, nästan lika slut som min dator och det e inte lite... så. vad har hänt i mitt lilla liv de senaste dagarna?

Hmm...var till Malung bara över kvällen i lördags. Jag bävar för den stund jag e tvungen att dansa.

Varit hemma. Hjälpt till lite granna och varit arbetsledare. Syrénbersån e nästan nedsågad, har burit bort lösa kvistarna, har fyllt hundgård med nytt grus, har badat hundarna, har dragit ner ved med nya vagnen. Jag hatar ved. Fast den här sommaren slipper jag stapla. Alltid nåt.

Har lekt med kusin lite grann. Käkat bakpotatis och kollat filmer. Fast inte någon bio, vi e så bra hemma så. Hihi. Och imorrn e det kräftor emd vitlök.

Följde med mamma och pappa till Eva och Stefan och käkade souvlaki. Gottgott. Så nu har vi grejsat med havssalt och tzatziki hemma oxå. För en gångs skull en tzatziki som jag gillar. Perfekt på Konsum =)

Inte riktigt landat tror jag än med att jag rest. Har panik att det snart e slut på ledigheten. Tvungen att ringa Tarja idag och höra när jag börjar. TROR att det e onsdag nu. Hihi. 2 dar som jag inte räknat med.

Lekt datatekniker hos Klucken.

Otäckt om nätterna, något rör sig vid hundgården. Huvva.

Nej. ska man sova tro. E så himlans trött så jag vet inte vad.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits