Regn hela dagen

Jepp. Skitkul. Not. Skulle bege mig ut och forsoka fixa frukost, hamnade i city med MRT'n. Kostar 90 cent, helt otroligt billigt, angrar mig mer och mer att jag inte akt det mer. Tydligen ligger jag pa "ratt linje" sa det e inga byten. Kollade vad det skulle kosta att aka till flyget och det va 1,50. Sa typ 7 och 50. Satsar pa det istallet. Far bara se hur det blir med bagage.

Kakade rokt lax pa Starbucks och kopte hem kvallsmackor. Vill inte ha asiatmat nu. Vill ha svensk korv med brod. Eller tacos. Eller grillat. Eller grillat. Eller grillat.... Eller ordentlig fisk. Eller tillochmed polsa.

Sa idag har det bara varit att ligga pa rummet och blanga pa taskiga asiatiska tvserier. E typ samma skadisar med i alla serier fast med olika roller da.

Nar jag kom hem fran city sa bara skrattade gubben har at mig nar jag va blot och sa att det inte va na sol idag. Jag svarade med att skjuta fram underlappen och se ledsen ut. Far se hur det blir imorrn. Antingen pressar jag under dagen om vadret tillater eller sa aker jag till flygplatsen och ser dum ut. Kan lika garna sitta dar som nagonannanastans.

Har utsikt over SuntecCity ser jag idag fran mitt fonster... har ju inte haft gardinen frandragen. HAha. Forsokte mig pa nya nattmotiv med kameran. Behover jag beratta om resultatet?

Fick en chock idag nar jag kom till CityHallMRT idag. 3 (eller om det e 4...) stora kopcentran e IHOPLANKADE! Det har jag inte fattat forr. Sa det gar att aka rulltrappa mellan dem, assa, kan inte forklara pa hur stort omrade det ror sig om, men iaf. I korridorer e det affarer. Affarer overallt. Och Koi... jag vet inte om det e typ karp pa svenska. Men sana dammfiskar iaf=)  Sa nu va det CityHallMall, SuntecCityMall, MarinaSquareMall och RafflesCityMall. Ja, det blir ju for fasen fyra kopis. Herregud. Och det e inte sma byggnader. Det ror sig om 3-4 vaningar MINST i varje byggnad. Och Suntec e ju ett komplex av 5 torn och de andra e inte sa mkt mindre de heller. Sms' ade kusse. Kan inte tanka mig hur det hade varit att haft henne med sig har, shoppinggalen Sandra skulle inte kunna slita sig utan det va nog en sovsack som gallde i en av korridorerna...

Och nu har man kollat MissUsa... gud vad intressant. Not.

Bara att ta och lagga sig, klockan e halv tio, nastan sa man e uppe pa overtid, men ska kolla pa nya sasongen av Lost kl 10 hade jag tankt. Eller nya... man vet ju inte vad som e nytt har men de verkar ligga i fas vad jag sett hittills...

Imorgon far jag hem. Ladda upp med grillkol everybody =) Men blir val en morgonblogg eftersom jag inte har sa mkt annat att gora gissar jag/...
Kramkram!!

Kommentarer:
Postat av: klara

klart de blir korv!! men inge läsk till.... här blir det grogg..

2006-07-06 @ 20:25:27
Postat av: Pappa och mamma

Välkommen hem till värmen,här är guda gott att vara(tur det finns källare).Laddar kylskåp och grill.Klara bjuder på grogg,ja vad ska då vi bjuda på.....ALLA LÄNGTAR EFTER DEJ.Kramisar från västanågänget

2006-07-07 @ 06:29:34
Postat av: Kusse

Jo shopping är skoj :-)
Hur går det med avslappningen? De har förresten en hawaii burgare nu på Max, med ananas, kanske lär testas det också?

2006-07-13 @ 12:14:12

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits