Kopt resvaska

Jepp. Sa e det. Far hoppas att den gar som handbagage, ska forsoka checka in bagge sa slipper jag ha handbagae overhuvudtaget. Och kranglar de sa packar jag om i ryggsacken och blir darmed av med 5 kg. Tror inte jag kan ha sa mkt overvikt iaf, va 20 kg man fick ha om jag fattar allt ratt. Pa ngt konstigt satt vagde vaskan 15 kg i Phuket. Kan inte stamma. Vad e det som vager?? Maste ta och kolla allt det dar iaf innan avfard.

Kopt tandborste idag oxa. Slog pa stort. Och vaskan... ja, tankte handla pa hotellet, men nu va det 2 vaskor (en som far plats i den storre) far bara en femma mer pa en affar sa jag tog det ist. VAskor kan man alltid anvanda. Och nya Foppaskor =)

Alla Singaporianer e affarskladda. Jag kanner mig som en riktig turist och passar inte in i deras rena och fina varld. Tillomed stadarna e snyggare kladd med krage an mig...

Och de kan inte va utan sina laptops.

Mer ikvall kanske... Kramkram... och brannan e inte har alls...

Kommentarer:
Postat av: Pappa och mamma

Kolla,vem vet kanske nån liten singapor har klämt sig ner i din väska.Du HAR bränna,så sluta klaga nu.Tänk på alla upplevelser du sett och varit med om,brännan kan vi ta på Brämmen.3 nätter går fort,sov,drick och njut//kramisar från oss på västanå

2006-07-04 @ 19:15:44
Postat av: klara

foppa skor!!!??? låter bra det! Bränna behöver man inte, det finns solarie....... kramar

2006-07-04 @ 22:10:50

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits