Kanner doften av hemfard nu...

Jepp. Gratis internet pa flygplats, kan inte bli battre. Fran sist... Jag gick pa toa... och som vanligt av ngn konstig anledning sa laser jag inte dorren. Och tro det eller ej, men hotellreceptionsgubben kommer in. Tack och lov satt jag bakom dorren sa jag hann skrika innan han hann oppna helt, men fasen, varfor gor jag jamt sa. Sen skulle ju Liza va duktig och aka MRT. De sa att det inte skulle funka men jag sa att jag gillar att testa saker. KOm utanfor dorren typ, sen va det ba att vanda. Bagaget och jag gick inte at samma hall sa att saga. Sa de ringde efter en taxi at mig och det va bara kul. Han skrattade bara at mig (fattar intevad jag gor for kul eller om man ser ut pa ngt konstigt satt...) Sa kom till flygplatsen aptidigt. Kakade. Vantade. Vantade. Vantade.

Fanns sana trolleys att ha bagaget pa. Det fanns aven anstallda som gick och plockade in dessa vagnar. Skojar inte om jag sager att de e i 75arsaldern allihop. Tyckte fan synd om dem medan de holl pa.

Assa kom det ett kinagang igen. Staller sig for allt. Knapper pa allt. Tjattrar. Och nu det roligaste... de borjade att packa om. Herregud...

Checkade in. De 2 vaskor som jag inte trodde vagde sa mkt vagde 20 kg... visste inte hur jag skulle go med handbagagevaskan. Fragade lite snallt. De tog in den , och hall i er, den vagde over 9 kg.... herreguuu. Kan inte ha handlat sa hemskt. Sa det e bagage pa narmare 30 kg. Overvikt, men de sa att det inte gjorde ngt sa de va nog himlans snall. Gled pa sma lyckomoln in i avgangshallen och har e jag nu. Har sett planet sa jag hoppas att det e i tid.

Jag kanner lukten av svensk mark. Och grillat. Hihi.

Bra planering dar mamma =)

Ses snart allihop. Kramkram

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits