I'm singing in the rain

Vi pratar inte gulligt Sverigeduggregn. Vi pratar skyfall. Nu verkar det dock ha lugnat sig och ar ett mellanting av dugg och vanligt regn. Jag som hade tankt att aka till poolen idag igen. Undrar vad man ska sysselsatta sig med idag da om det ar sant har vader hela dagen. Shoppa? Sure, men e inte sugen pa det. Kanns som om jag kopt det jag vill kopa. Kanns som om jag inte vill vara i ett svinkallt kopcentra.

Filurade pa rummet igar kvall efter jag kom hem. Och smorjde mig med den gratis e-vitaminkramen som Mrs Suda gav mig. Jag borjar funderar pa om jag gor fel.  Assa, 500 g e en stor burk. Jag har typ anvant en fjardedel. Undrar jag.... kan det va sa att burken e formad pa nagot speciellt satt, for det kan inte va sant att jag anvant sa mkt. Luktar gott iaf. Funderar oxa pa hur snabbt den kommer in i huden sa jag tankte kanske gora ett experiment  och lagga en klick pa typ benet och se hur snabbt det sjunker in. Vet att det inte funkar sa, men ni forstar inte hur snabbt den verkar absorbera.

Vaknade i natt nar fotbollen skulle borja. Vaknade av den portugisiska nationalsangen. Orkade inte kolla. Stallde fram klockan en timme, kom typ till att vakna nar det redan stod 1-0 till fransmannen. Sen somnade jag om. Vaknade vid kvart over atta i morse (typ en timme sen). Och da slog regnet pa fonstret. Suck. Duschade och borstade tanderna. Tokborstar nu efter att jag aterigen har normal tandkram. De dar engangsgrejerna ska bojkottas i framtiden forever. Smakar beskt.

Och nu... ja.. vad gor man... kanske ska svara lite pa inlagg:
> Klucken - svenska nattvanor e valdigt bra. Man ska inte bli nattuggla utan man ska utnyttja sangen sa gott det gar annars e det ju ett onodigt inkop. Klockan nio har det bara blivit en kvall. Kanske blir idag med om det regnar =) Har dock inte blivit lika illa som nar vi var i Egypten... och ja... det finns hostor har oxa med nattsarkar pa sig. Alla pillar pa sina tar sa jag vet inte om det e ngt man ska gora =)

> Eva och Stefan - klart jag kan bli brun hemma, egentligen ar brannan inte nummer ett utan det e en upplevelse att ha gjort den har resan (och jag tror sakert att manga hemma kommer att saga att jag e brun men ni vet ju hur det e att se det sjalv i spegeln... ) Later skont med varme hemma just nu, jag marker hur snabbt man staller in sig pa den har varmen och jag fryser latt nu nar jag i vanliga fall skulle ha tyckt att det var skont att fa lite kyla. Bara det inte e vindstilla sa e det lugnt, men varmen i Sverige brukar ju kunna bli tryckande och ibland outhardlig. Kul oxa att du gillar att lasa bloggen =)

> Mamma & pappa - ingen Singaporebo i min vaska inte, jag har kodlasat de tva nya sa nu kommer ingen in dar heller =) Och Brammen hoppar jag tror jag, finns val vattenslang hemma =)  en natt kvar nu, wiiieee, det har gatt valdans fort anda de har veckorna. Och jag tror inte att Foppa ens har haft sina pa sig sa han har sakert inte fatt blasor.

JUST JA!! Maste lagga till en sak som forsvann nar jag skulle posta det forr. NI vet tillbax i Kata... ni vet mina kines/japangrannar som hade roomservicemat och kollade fotboll dagen innan jag skulle upp tidigt?? Nar jag lamnade mitt odlerum den morgonen, vet ni vad jag far se??? DERAS MATTALLRIKAR UTANFOR DERAS DORR! MED MAT PA! Inte undra pa att det kommer en massa konstiga djur nar man staller ut mat utanfor dorren. Funderade om jag skulle gora ngt sattyg men vagade inte, skulle inte ha varit vart det. Ibland e jag glad att jag begavats med en normalfungerande hjarna. Tyvarr sa borde jag dela med mig av mina hjarnceller till diverse hotellgrannar. Suck.

Nej. Jag undrar om man sk ata och ge sig ut pa jakt efter frukost. singapore e en stad som aldrig vaknar kanns det som. Affarerna oppnar 11, vad ska man gora innan?? Och den har tiden e det ba affarsfolk som e uppe och ska ha sitt kaffe. Jeje, far se vad jag hittar pa idag. Ingen sol an vad jags er. Suck igen.

Ses snart da=) Men blir val ett inlagg till iaf...

Kramiskram

> Ami - poolvarning jaaaaaa. Hihi.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits