Äntligen hemma

Jepp. Sverige, nu e jag här. Problemet e att jag har vant mig med att skriva utan prickar så vi får väl se hur det blir med det ett tag framöver. Haha.

Funkade bra med hemresan., HAde en kärring framför mig på vägen mellan Bangkok och Helsingfors som bredde ut sig emd isn väska så mina ben knappt fick plats. Jag vet. Jag borde sagt till, men jag e ju en snäll flicka som ni alla vet.

Sen till Helsinki, spelade mindre stor roll, slapp man vänta sa mycket där iaf... var i tid till Arlanda och sen va det att ta lilla pärlan hem till Karlskoga för att hämta lite packning och sen dra till Äby.

Och nu. Har haft grillat i munnen. GUdomligt.

Skönt att va hemma, men ändå inte på ngt konstigt sätt.

Va tvungen att ringa Basson när jag kom från Arlanda. HIttade inte till Karlskoga ju. Haha.

Fasen va svårt det e med prickarna att komma ihåg dem... suck.. ni skulle ba veta hur mkt jag ändrar när jag skriver.

Borde sova snart, e aptrött.

Vet inte vad jag ska säga riktigt nu. Slut på ord för en gångs skull.

Och en liten sak som jag missat: träden i Thailand e planterade i raka rader fastän de ser ut att växa hullerombuller . Kollade extra på det under alla mil jag suttit och blängt. Det e onaturligt raka rader, Tro mig.

Inatt blir det ödlefritt på Västanå.

Och Dreva e för söt. Mmmm tycka om den hunden. Och Bullbert har växt alldeles för mkt, har inte hunnit med honom känns det som ju... Men Drevus e sig lik fast hon e lite för mjuk för hon badar. Staaaaaackars hunden.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits