Hatar Spam

Trodde först att det va någon som varit och verkligen läst alla inlägg, men nej då. Sen hade jag andra funderingar men nu på morgonen ser jag meddelande om att SPAM ska bort senast tisdag. Hur fasen kan man tycka det e kul att skicka nåt dylikt till folk?

Igår blev det ingen utgång, jag och Ami var här hemma istället och kollade på film. Tänker inte säga på vad, men bägge blev fundersamma över slutet.

Jag vill se Beck. Eller rättare sagt, jag vill se PERSBRANDT!

Ska åka hem snart, jag får verkligen se Sverige den här veckan. Och imorrn ska man jobba lite extra.

Pratade med OSkar igår. Jag pratade om kablar och allt blev bara fel. Ibland är det skönt att vara extra fjantig=)

Inväntar brev och sång utanför mitt fönster...

SoLong Då.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits