Up up ey

... typ... eller något.

Övertröttisch i morse. Kan bero på sena SMS och läsning iofs. Största boven kanske är ändå att jag fick en kick av powerking i går.

Aaa, hej du . Tihi, länge sen du =) 30årsfest i helgen då kanske. Moahaha. Ockepocke och jag är grymma på att smida planer. Sakna direktörn så =) Iallafall ibland. "Jaså, är det du", hahaha, jag vet, jag ska bli bättre.

Papsen har blivit en hejare på telefonprat nu. Hade glömt bort att de släckt ner tv-nätet nu ju. Åsså blir det gädda på lördag. Mmmm.  En stor till idag. Han hade tydligen en bom på en kalv. Äh, kommer kanske bli en Clintan i år igen :D Haha. Var ju förra året. Papsen hann inte se att det kom en kalv. När kalven kom i närheten så avlossade han istället ett höftskott a´la Clint Eastwood. Kalven stöp. Papsen stod kvar med geväret längs kroppen. Respect. Direkt efter knäpptes det kort. Var nog inte mer än 2 meter mellan dem. Gryyyymt.

Fissilus var inte inne än. I helgen ska det bli ändring på det där. Grovhångel med frolicsmak typ.

Hmm, e lite off, som vanligt. Ska bli najsigt imorrn iaf. Tihitihi. Hoppas det är mörkt så jag kan rodna utan att det syns. Haha.

Crap. Men Like I care. :)

Surströmming var en bra idé. Jäklarns vad förbannad han kommer bli. Skitsamma, jag får inte ut för det ändå. Å andra sidan får man skylla sig själv om man blir gammal. Respect =)
O: "Men han har ju en hund"
L: "Men vi e tyst"
O: "Aaa, vi tar det efter krogen"
L: "Jaaaaaaaaaa"
tystnad
O&L: "HAHAHAHAHA"
tystnad
O: "Det kanske är då man hörs mest"

Borde ha en flaggstång.

Diskuterade lite idag med Bodd & Gyllis om vad man skulle göra för en dag om hade ett annat kön. Jag skulle lätt pissa in mitt namn i snö. Värsta bara om det är barmark.

Up up ey .

Sluta ring med skyddat  nummer. Vägrar svara. Bara så ni vet. :D Anar att det är samtal jag inte vill ta iallafall :D Pinsamt däremot om det är nån rolig typ.

Mamma ringde nu. Jag säger fortfarande att det är en låg hund. Haha. Sen sa jag att Fissilus var hög. Fasen, vad jag är lättroad ibland.

Up up ey. Hedda.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits