Stana, tårar och knäck

Igår var det fredag. Jippie vad kul. Slocknade i soffan. Som vanligt. Typ. Hade så tvätt i morse, upp sju sen klar vid åtta och sen var det sussa ab igen. Mamma ringde halv ett och väckte mig. Kanske ska skicka mina sovtider till berörda personer så slipper ni undra vad jag gör om dagar/kvällar.

Iaf. Sen till konsum och hämtade ut biljetter och pass. Kina nästa fredag. Gött i bött. På konsum fick jag sms från Gyllis vilket innebar att det var att stressa hem och duscha och sen vid kvart i två gick skjutsen till Karlstad. Jajamän, FBK-SSK var på schemat. Helt okej match, och Bull - han var sötare och bättre än vanligt.

Chaufför med massor av skratt. Men även nästan tårar. Att Leksand vann är hemskt, jag var på väg att lägga på luren. Skit. Hem. Lite mess med Robban, nja, kommer inte till dej heller du =)

Fick akut lust att koka knäck så det är det som är på spisen nu. Mmm =)

Robinson på tv och en p2 framför mig. Orkar inte ta mig till förfest ab och sen ut, sorry =) Tar det nästa gång.

Apropå Robban...Asså... jag veeeeeeet att du gillar det där citatet "father of a murdered son, husband of a murdered wife". Minnet ditt verkar inte funka. Iofs håller jag med dej om att ditt nya är "Mera brännvin".

En del funderingar,. Som vanligt. Haha.

På återhörande. Och ja, jag är ensam idag igen.

Kissar på er. Riktigt crap e vad ni är. Men like I care.

Herpes här och där... jaså...

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits