Övertalning och snedhals

Snedhals är bra. Fast den inte är varm. Skiter i att det inte är bra. Huvudsaken är att det är gott.

Stockholm live, grymt.


Haft en trevlig telefonkväll. Hmm, vart började det...
* Tarja - slaskhink, mentor och halvskvaller
*Ami - planupplägg och halvskvaller
* Klucken - kåldolmsmakerska och planläggare.
* Jonkan - vägra svara da
* Direktörn. Surströmmingen är nära. Gött mos.
* Strand via sms. Bra där Robert! Tihitihi
* Hoffan via sms.
* Ami - nya planer och nytt upplägg.

Tja,. typ,.

Trodde det skulle bli oavgjort men...
1-1 6/5 (17.53) Patrik Hucko   
(Hedlund/Persson),
2-1 5/4 (19.51)     
Miloslav Horava (Pavlikovsk/Tob        
Enström) 

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!

Han e fasen läcker.

Värsta skattgömman på tv ser jag. Ska dra med mig Bodd dit. Hihi.

Jaha, har jag nåt annat att säga, hmm, näää, tror inte det.

Var fika idag. Ber om ursäkt, men...

E antisocial nu känns det som. Borde vara glad för sällskap, men jag orkar inte. Äckligt åt det...

Up up ey.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits