Nytt mardrömsämne

Jag vet, jag ska inte ha fördomar men nu har jag det. Jag var ute på en promenix (kunde inte ligga och sova idag igen.) Jag somnade kvart över sex igår kväll och är lika slut fortfarande. Kom hem från jobbet och la mig i soffan och halvslumrade en timme men sen tog jag tag i MP3spelaren och traskade ut. Kyligt ute men hade grejt musik i öronen så jag ba poppade runt=) Så nu gick jag iaf den där gåvägen jag tänkte komma hem sist när jag kom vilse. Efter att jag gått den så hamnade jag på Karlbergsvägen, och då var jag alltså i stort sett där jag var lost in space sist. Så nu hittade jag hem. 36 minuter snabb walk. Det allra snabbaste kom när jag var 30 meter från trappuppgången. Möter en blind med käpp, jag vet inte om han var riktigt blind eller bara synskadad. Han såg läskig ut. Jag skyndade mig in i trappen. Ställde mig faktiskt lite och kollade. Han kom in i samma uppgång. Jädrarns vad jag sprang upp. Han måste tagit bautasteg för han kan inte varit långt efter. Tydligen bor han våningen under, men jag vet inte om han bara hälsade på folk. Hmm, kommer jag att ha mardrömmar om den där =)

Efterrätten idag var ritkigt god. Vill ha fler såna.

Har en egen hobbyterapeut. Nästan i klass med Sara :D Men Sara är ändå number one <3

Hmm, hur mycket har jag pratat om här då den senaste tiden. Fredags var det vaccinering, fick vänta i 70 minuter. Var såååå irriterad. Nu fick jag iofs diarrémedicinen gratis och den kostade 320 spänn tydligen, men ändå. Örebro? Hmm, ja, men jag kan ta det iaf. Var på räkkryssning. Kul jul :D Ami och jag garvade rätt rejält, Basson imponerar stort. Bäst i test med matsäck. Tobbe Pop spelade.

Sen lördag va det Paris med Ami. Jädrarns vad gott. Sen hittade jag skor. Folk säger att det är björnf^t*or eller att jag ser ut som en eskimå. Det skiter jag i. Jag tycker de är väldigt sköna :D

I lördags regnade det. Jag gick in på Willys istället. Kul att träffa elever och komma med svaret "Nä, jag handlar groggvirke och chips". Sen åkte jag hem i regn, kom hem och frös som satan och ... just det... somnade :D Så i söndags tänkte jag ta i kapp det och drack två p2´or ist. Gott. Riktigt gott.

Igår igen alltså somnade jag sådär svinigt tidigt. Jag har nåt fel i kroppen. Är helt slut. Musklerna svarar inte. Men vad är det då??

Sluta skratta åt mitt "The biggest loser" :D Haha, det var dagens skratt kändes det som. Jeje. Jag har gjort dagens goda gärning iaf. Känns skönt att både du och jag vet vart den andra står. Diggar!

Ska väl försöka att hålla mig vaken ett tag idag. Kämpigt. Ska försöka få tag på harpan :D Tihi. "Hotel California".... Hhaha.

Jag är så trött, ge mig styrka.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits