När våldet kom till byn...

... jag vet... det går inte att jämföra, men gör det ändå.

När jag var liten och växte upp så hade vi aldig garaget låst, alla visste vart husnyckeln fanns och dörrar kunde stå olåsta medan man åkte till affären.

När jag var tonåring flödade knarket, skadegörelsen var stor.

När jag började jobba var misshandel något av vardagsmat.

Idag... har ett mord inträffat.


Klucken och jag har lekt detektiver idag. Jag blir inte klokare iaf.

I övrigt? Hmm , jag vet inte jag. Bara att det var svinigt kallt hemma idag, ökade på elementen men har nu kommit på att det aknske blev för hett. Har oxå kommit på att jag inte är så duktig på att vara hacker..

Rövarn ringde. Han undrade hur det var med min lilla kåta kropp. Ibland känner jag en lättnad att ha flyttat=) Men Rickard skulle komma med stocken ändå, haha, bra lustig ändå.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits