Like I care...

... ska börja köra med det nu kan jag lova. Om jag inte redan gjort det. Börjat alltså.

Grejt att Modo vann idag. Och kung Kahnberg, leder nog nu ännu mer. Okej, ska inte strö mer salt i såren än nödvändigt.

Ojojoj, om ni bara visste. Mohahahhaa. Jag skrattar er rakt upp i fejan. Losers. Blablabla. Like I care...  känner mig så DUKTIG helt enkelt. Hihihoho.

Basson: "Aaa men då säger vi sju på onsdag då utanför den där grekiska"
Liza: "Men jag hittar inte, säg bara när så ordnar det sig ändå"
X-man: "Men om du inte vet vart du ska vara hur kan det då ordna sig?"
Liza: "Tänkte inte på det".

Eller den här:
Tarja: "Baaaaaassooooooon, jag tror att vi bara är ett förkläde"
Basson: "aaaa, det va ju meningen att det bara skulle vara jag och Liza"
Liza: "--------------"

Elin trodde oxå det. Kul Elin, mycket kul.


Räkna med bråk. Mohaha.

Kinamöte idag.

Mamma ringde imorse, en stor och två små inom en timme. Starkt jobbat. Papsen fick ingen kvist i hatten än, men han är ändå min superhero.


Riiingriiiing
" Aa det var chefen på Västanå"
"nä men hej"
"nääää är det chefen för Bofors"
"jo fan, gör du då"
"äää, ligger och kollar tv. eller.... ligger i soffan.... eller... jag sov. ska du prata med mamma"
hahaha.

Fissilus har fått sällsis därute av Bettan. Fissilus hade raggen rest. Respect. Min vovve det. Bettan hade morrat. Men Dreva ba "Like I care.." nä, men nästan iaf.

Snart hemma. Mmm, ligga å snuffa in varm vovve och snuffa bakom örona. Ingen harpalt som ska jagas eftersom edgar har det hett ist. Stampe hade tydligen rört sig förra helgen, eller som papsen uttryckte det "Äh, hon hade nå skit i ögona så nåt sattyg har hon ju vart ut på". Bra slutledningsförmåga där.

Hörde en Nusma-kommentar på "Grattis världen" idag. Fast Nusma var mycket lenare. "Ska jag kissa på dej". Nusma äger. Han va 3 år före kanal 5. Grattis Värmland för att ni har Näsman :D

Jonkan e en rolig prick. Han ringde innan Dileva i fredags. Bra där Jonny.... rödtuta är ett bra kriterium. Hahaha.

Nä, ska man sussa kanske. Är övertrött men kan inte sova för hostan. Blä.
"Ska du sitta och hosta upp kött på onsdag". haha, käft. Och gnäll inte på min lax.

Over & out. Like I care...

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits