Ingen resfeber..

...bara skallbank. Rejält. Känns som om jag varit på värsta festen ju.

Har börjat packa. Vet inte vad jags ka ha med. Känns mycket men ändå inte. Hm, undrar jag. Kom på vad jag missat,.... skulle ju haft ett extra minneskort till kameran, äh, finns väl nå skit å köpa därborta.

Tusen tack Tarja för skjuts och tusen tack Terry för matlådan. Hur skulle jag klara mig utan er. Jäklarns vad gott det var! Mums.,

Kluck och jag ska sommarjobba hos polisen. Vi är grymmare än grymmast.

Stress innebär en hel del. Skiter i allt nu, låt mig vara. Riktigt crap, men like I care.

Nöjd som tusan, vet att jag ska vara det. Jag äger. Är bara så. Går inte att ändra på.

Nä, ska väl ta och slänga i det sista elelr så. Å snart kommer mamsen, vinflaska nästa :D

Du bara samlar en massa pluspoäng. Så det så. Upupey. Och du, du går från klarhet till klarhet, finns ingen annan.

Nopp, försvinner nu, får se om det blir nån update från därborta. Ringde iaf comviq, jag ringer för 13 kr minuten, mamma för 23, haha, äger även där. Tyvärr funkar inte mms men det blir väl en del sms iaf=) Ha det bra nu, det ska jag=)

Och ps.... nu är jag laglig Plupp.... så nu måste det faaaaan bli bättre program :D Hahaha. Men bara från nästa måndag, ska dra lite till på det, men det är iaf anmält.

Ha det=)  Herrå ;)


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits