I väntans tider

Jopp, på flera olika sätt.

Tjatämne ett  -  kina. Yes box. Har inte packat än. Crap.

Åsså samtalet... fasen så orolig. Usch. Pullan då.

Pratat med Sara idag, som vanligt väldigt länge. Som vanligt känns det som om vi träffar varann varje dag, allt känns så himlans naturligt och bra. Saknar Sara. Och nu har jag fått höra Tuva i bakgrunden, oj vad tiden går fort. Sara är min hobbyterapeut. Sara är min mentor. Sara är Sara :D <3

Du samlade mycket poäng idag, du anar bara inte. Du och jag mot hela världen. Eller hur går den där låten? Upupey.

Om folk hör mig i min bil börjar de fundera, jag gör inget annat än lyssnar på White Lion :DLike I care.

Jag vill ha vinterdäcken på nu. Inget kuligt alls.

Vet inte vad jag ska säga. Kissar mer än vanligt.

E grym på att ändra naturens lagar. Men nu hade nöden ingen lag. Herreguuuuu.

Ami och jag är bra på att knäppa kort. Vi är ännu bättre på skratta åt detta sen. Ska bli en ny runda med minneskortet. Tihitihi.

Just ja, dagens händelse. MIn pissmage. Ringde och avbokade tiden, skulle få en ny och Liza börjar att: tadamtadaaaaaam - grina! Hon trodde nog jag va dum i huvve. Jag vill inte ha ett rör i grovtarmen. Det existerar inte i min värld. Jag sa att jag ville bli nedsövd men hon sa att jag blir drogad så jag tror jag sovit. Tjena, dra den om Rödluvan på en gång. Men nu ska jag få en ny kallelse. Kommer inte ta det ändå.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits