Hur är det möjligt

Alltså... jag saknar ord. President Svartvadet hade ju lagt upp det så fint med tvåmålsledning, men nej då, släpp in alla möjliga mål sen igen. Suck. Crap. Jag blir så trött.

Outsider med fetischism. Asfränt.

Fått kallelse till tarmkoll. Up your ass, inte mitt iaf. Dessutom e det när jag e bortrest. Vägrar göra den. Först får man vänta i nästan 11 månader, sen vägrar man. Aldrig. Jag ska sövas om det är så. Like I care om jag har en kass mage nu, kör inte upp nåt i ändtarm och grovtarm, never ever, grinade ju när jag var tvungen att ta tempen i arslet.

Kissar på er. Fast ni vet inte.

Okej, jag vet att det är fel tillfälle, men va va det jag sa....

Tänker på dig pullan, vi hörs imorrn. Stackars. Fel att säga att det ordnar sig, men det gör det.

Home alone, skönt, pratat med Tarja lite och messat Bodd. Åsså Klucken som inte vet om det blir fest hos Peter eller ej. Det har varit min kontakt med omvärlden idag efter hemkomst.

VARFÖR FUNKAR INTE WEBRADION????!!!! Å andra sidan inget att lyssna på nu, bara en massa griniga Boforsare. Skäms tammefan..

Nähä. Upupey.

Va blir ursäkten nästa gång då?

Har stängt av mobilen, jag e sjuk. Allt för att slippa att förklara om det ska vara så. Tänkr inte ens utsätta mig.

Ondskan på lördag. Missar man. Crap. Men har den ju hemma ändå.

Knäcken va rysligt god. Måste göra en sats till sen. Liza knäcker. Wieee.

Knäcker gör även årets låt genom alla tider, lyssnar ständigt på den. MM, read and weap.

little child
dry your crying eyes
how can I explain
the fear you feel inside
cause you were born
into this evil world
where man is killing man
and no one knows just why
what have we become
just look what we have done
all that we destroyed
you must build again

when the children cry
let them know we tried
cause when the children sing
then the new world begins

little child
you must show the way
to a better day
for all the young
cause you were born
for all the world to see
that we all can live
with love and peace
no more presidents
and all the wars will end
one united world
under god

when the children cry
let them know we tried
cause when the children sing
then the new world begins

what we have become
just look what we have done
all that we destroyed
you must build again
no more presidents
and all the wars will end
one united world
under god

when the children cry
let them know we tried
when the children fight
let them know it ain't right
when the children pray
let them know the way
cause when the children sing
then the new world begins


Så.... nassinass.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits