Greker och andra grejer

Stressad som vanligt, telefonen ringer. Nä men hejsan Klucken! Ska ringa imorrn, loooooovar. Iaf hade Kluck tagit fel på helg. Jag kommer ju på fredag! Så nu e det kanske krogsväng fredag OCH lördag den här helgen. Vet inte om jag pallar det. Men man kanske ska ta och supa till ordentligt när man ändå håller på. Måste ringa Ami oxå. Egentligen borde jag ha en tid varje dag som jag har för telefonsamtal. Hinner ju inte. Okej, kanske jag gör, men jag orkar inte.

Iväg. Grekisk restaurang betyder att en grek äger den. Typ. Iallafall om man ska tro Basson. Det var inte mörkt, men jag rodnade nog inget ändå. Var riktigt trevligt. Ingen mer Ryd bara. Haha, satt och filosoferade där ett tag för mig själv. Såg framför mina ögon en helt annan situation. Hmm, Liza... asså ärligt... nu börjar det gå lite för långt=)

Ska ta och göra en livslinje a´la kurator. Behöver nog det.Men asså, jag tror att huvudgrejen med det där är att man ska bearbeta händelser som spelat in i ens liv. Jag vill inte blotta mina allra djupaste erfarenheter med någon. Inte än. Inte än på 100 år. Aldrig. Never ever. Men hur ska det då kunna gå över?

Ibland tänker jag på om hur jag skulle göra om tiden snurrade tillbaka. Jag ska vara ärlig. Jag tror faktiskt jag skulle göra samma sak. Fast det är något jag ångrat mig helvetets många timmar över och fortfarande gör. Kanske inte var värt det, men den lyckan för just den stunden... men hur länge ska man behöva ha skuld över en sak?

Jag trodde jag hade ett liv. Det har jag inte. Det blir för mycket. Och det blir dyrt i slutändan. Kan inte lösa världens alla problem. Men vad tror ni egentligen?

Eva-Lena påstår att det kommer från en hälsokostsnubbe. Jag är mycket tveksam. Vidare tyckte hon att åtta var för tidigt, men hon fick sig ett gott skratt. Ska testa igen. Än finns det gotteaker kvar. Ska fan göra det imorrn. Har väl inget inplanerat då?

Jag vet Jonkan.... kvinnofällan... men like I care. E bara crap ändå.

Ingen p2 på länge. Jag undrar jag...

Lidls goda popcorn gör så att man får en konstig smak på tungan och en beläggning. Känns weird.

Up up ey .

Lova inte en massa crap. Låt mig vara istället. Känns oxå svårt när man inte får något tillbaks. Jag med mitt dåliga samvete, känns som om det bara är att lägga ned iallafall eftersom ingen verkar vilja ge mig detsamma.

Lite osams, men sen blev det bra igen . =) Blir bara orolig. Jeje, får ju veta snart.

Kopparspiralen var ute på vift. Haha. Förlåt. Jag upprepade skämtet från i somras men ändrade det till "den tror inte heller den kommer att klara av metalldetektorn i tullen". Kan iaf känna att jag är grym på att gissa mig till saker. Återkom du pullan om en vecka. Jag vet hur det här kommer att sluta.

Har hundra sidor kvar i skrivande stund av Systrar i jeans - andra sommaren. Började med den idag. Jojo. Dessutom kollat på Sandor/Ida och alldeles strax förhoppningsvis kan jag börja på Systrar i jeans - första sommaren.

Ska fixa krogragg i helgen. Direktörn får bistå annars. Haha, skoja ba med da. Och Aset vägrar tydligen svara. Jeje, skit it da.

Up up ey, nassinassi.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits